Da stiu, nu exista solutii universale si in marketing nu poti merge doar pe cai batute. Sunt insa elemente pe care intr-un fel sau in altul e bine sa le atingi atunci cand compui o scrisoare de vanzare sau poate doar un anunt. Ca le faci cu scoala, cu carte, cu training sau intuitiv e mai putin important atata timp cat iti atingi obiectivele.
Un astfel de set de elemente ar putea fi:
1. Un titlu bun te ajuta sa captezi atentia potentialilor clienti. Daca e si adresat direct si imperativ, ai sanse mari sa il implici inca inainte de a intra in detaliile ofertei.
2. Descrie cat mai clar problema/situatia si strecoara solutia ta in context
3. Ofera extra-beneficii
4. Evidentiaza eforturile si contributia ta la rezolvarea situatiei
5. Implica potentialul client
7. Incheie la fel cum ai inceput, puternic
8. Un Post Scriptum este intotdeauna binevenit, daca e si ancorat in actualitate cu atat mai bine
Capodopera in intregime aici.