Elemente cheie ale unei scrisori de vanzare

Da stiu, nu exista solutii universale si in marketing nu poti merge doar pe cai batute. Sunt insa elemente pe care intr-un fel sau in altul e bine sa le atingi atunci cand compui o scrisoare de vanzare sau poate doar un anunt. Ca le faci cu scoala, cu carte, cu training sau intuitiv e mai putin important atata timp cat iti atingi obiectivele.

Un astfel de set de elemente ar putea fi:

1. Un titlu bun te ajuta sa captezi atentia potentialilor clienti. Daca e si adresat direct si imperativ, ai sanse mari sa il implici inca inainte de a intra in detaliile ofertei.

2. Descrie cat mai clar problema/situatia si strecoara solutia ta in context

3. Ofera extra-beneficii

4. Evidentiaza eforturile si contributia ta la rezolvarea situatiei

5. Implica potentialul client

6. Adu date concrete, angajamente, cifre, termene

7. Incheie la fel cum ai inceput, puternic

8. Un Post Scriptum este intotdeauna binevenit, daca e si ancorat in actualitate cu atat mai bine

Capodopera in intregime aici.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *